"وحید الهی" و "سیدابوالفضل حقانی" دو خبرنگاری بودند که در میان 12 خبرنگار رسانه ها و خبرگزاریهای مختلف حائز این تقدیر شدند.

طبس- سرپرستی یزدفردا: اداره مخابرات شهرستان طبس همزمان با روز خبرنگار از خبرنگاران واحد مرکزی خبر و پایگاه اطلاع رسانی یزدفردا در این شهرستان بدلیل عملکرد ویژه در اطلاع رسانی و همکاری با روابط عمومی شرکت مخابرات تجلیل کرد.

"وحید الهی" و "سیدابوالفضل حقانی" دو خبرنگاری بودند که در میان 12 خبرنگار رسانه ها و خبرگزاریهای مختلف حائز این تقدیر شدند.

این گزارش حاکیست، واحد مرکزی خبر با 184 مورد و پایگاه اطلاع رسانی یزدفردا با 85 خبر و گزارش در دوماه گذشته بالاترین میزان ارسال خبر از شهرستان طبس را از بین 12 عنوان رسانه مجازی و مکتوب به خود اختصاص داده اند.

در متن تقدیر "سید رضا سجادی" رئیس اداره مخابرات شهرستان طبس خطاب به خبرنگار "یزدفردا" آمده است:

بسمه تعالی

ن والقلم و مایسطرون

خبرنگار محترم پایگاه اطلاع رسانی یزدفردا

جناب آقای سیدابوالفضل حقانی

سلام علیکم

رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در اگاهی رسانی به مردم است و خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلندنظر عرصه اطلاع رسانی اند.

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که در این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی و نیز شما خبرنگار صدیق و شریف صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

از ایزد منان برای شما و همه مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم هدایت و سعادت و سرافرازی و سربلندی تمنا دارد، با این امید که به یاری حضرت دوست(جل جلاله) حضور موثر شما همواره منشأ خدمات ارزشمند و بیاد ماندنی باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا